МЕНІ БОЛИТЬ! Допоможіть донести цю інформацію!! Це може стати реальною катастрофою для країни

Главная

Андрій Боєчко

Вирішив написати соціальний пост!

Тому прошу вашої підтримки і поширення.

Верховина — найвищий районний центр Прикарпаття. Розташована на висоті 650-700 метрів між Буковецьким і Кривопільським перевалами. Через Верховину проходить дуже важлива автомагістраль, яка поєднує Буковину з Закарпаттям. Останніми роками її трохи привели до ладу, за винятком 25 кілометрів між Верховиною і Ворохтою. Відновлено дорожнє полотно, відремонтовані мости.
Але от з дорогами Верховинського району біда..

Найважливішою трасою для району, без перебільшення є дорога з Верховини до Буркута. Саме в тому населеному пункті ще кілька десятиріч тому планували відкрити перший в Івано-франківській області міжнародний перехід з Румунією.

Не склалося, але це єдине місце, де такий перехід можливий, тому з часом він таки буде.
По цій дорозі розташовані найбільш туристичні високогірні села, з яких починаються маршрути на Попіван, Шпиці, Ребра і інші мальовничі вершини Карпат. Це села Бистрець, Зелене, Шибене, Дземброня.

Цю дорогу не робили ніколи в радянські і пострадянські роки.
В цих місцях побудовано багато рафт-центрів, кемпінгів, баз відпочинку.
Між цими селами тече Черемош — наймогутніша і найнебезпечніша ріка Карпат.

Так от, між селами Ільці і Красник є старий польський дерев’яний міст, побудований ще в 30-х роках минулого сторіччя.
Поряд з цим напівзруйнованим мостом в 2008 році, після руйнівної повені, зведено опори нового моста. В сотні метрів від моста лежать і перекриття для цих опор.
Того року їх було 8, сьогодні залишилося лише 3., причому одне з трьох вже має тріщини.
Я уважно оглянув опору старого польського моста, її капітально підмито. Ще одна-дві повені — і міст впаде.
Не розумію, чому за десять років влада ( і центральна, і місцева) не може доробити той новий міст? Залишилася дрібниця — поставити перекриття на опори ( поки їх усі не вкрали).
Адже у випадку повені, близької за потужністю до повені 2008 року, цей міст впаде, і десятки тисяч людей залишаться без сполучення з Україною. Іншої дороги з того краю немає, якщо не рахувати гірські стежки.

Це може стати реальною катастрофою для країни.

Дозволю собі скористатися знайомством з міністром інфраструктури України Volodymyr Omelyan та з народним депутатом від косівщини та верховинщини Юрієм Соловеєм, і попросити їхнього сприяння у вирішенні викладеної вище проблеми.

Знаю пана Омеляна, як людину діла, як патріота України, який справді вболіває за її майбутнє і розвиток.

По всьому Верховинському району висять борди і бокси, з яких пан Юрій Соловей повідомляє місцевим жителям, що на відновлення доріг витрачено понад 200 мільйонів гривень.
Сподіваюся, пан Юрій зможе знайти ще один мільйон ( може й менше), аби доробити той злощасний недобудований міст.
Не маю сумніву, що Володимир Омелян сприятиме цій роботі.

Я не мешкаю в Верховині, але люблю цей край і його людей.
Мені болить, що влада геть забула про цей дикий, але найкрасивіший куточок Карпат.

З повагою,
Андрій Боєчко,
журналіст.

Допоможіть, друзі, донести цю інформацію
до представників державної і місцевої влади.

Світлина від Андрія Боєчка.

Світлина від Андрія Боєчка.

Світлина від Андрія Боєчка.

Світлина від Андрія Боєчка.

Світлина від Андрія Боєчка.

Світлина від Андрія Боєчка.

Світлина від Андрія Боєчка.

Світлина від Андрія Боєчка.

Світлина від Андрія Боєчка.

Світлина від Андрія Боєчка.

Світлина від Андрія Боєчка.

Світлина від Андрія Боєчка.

Світлина від Андрія Боєчка.

Світлина від Андрія Боєчка.Світлина від Андрія Боєчка.

 

Джерело

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *